Условия на доставка
Как да направя поръчка на сайта?
Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация в сайта ни, да поръчате на наш консултант на телефон 0888 303 404 или по имейл info@joycaffe.bg. При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката (възможно е да попадне в папка Спам). За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт.
Наш консултант ще се свърже с Вас по телефон само ако е необходимо допълнително уточнение по поръчката.
Каква е цената на доставката?
Доставка за 7 лева при поръчка до 100 лв.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА при поръчка над 100 лв.
Поръчките се доставят от куриери на Спиди или Еконт (по избор на клиента).
Какъв е срокът на доставката?
Срокът за доставка на поръчки е от 1 до 3 работни дни спрямо датата на получаване на поръчката (ако поръчката е получена в почивен ден или официален празник - спрямо първия работен ден). В периодите между месеци ноември и декември срокът за доставка може да бъде до 5 работни дни.
Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?
След приемане на доставката можете да върнете продукти, които не са с нарушена опаковка и търговски вид, в срок от 30 работни дни, като за целта трябва да се свържете с нас тук. В случай, че връщането е по наша вина, то транспортните разходи се покриват от нас. В случай, че желаете да върнете закупена стока без Joy Caffe да има вина за това, то транспортните разходи се поемат от клиента.
Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта.
Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по банкова сметка, която ни предоставите. Технологичното време за обработка на върнати артикули към нас е около седмица.